mandag 2. juni 2014

Tenker på hvor heldig jeg er...

Herlighet så bortskjemt vi er på Vestlandet for tiden :)))

Solen stråler fra tidlig morgen
til seine kvelden !!


En kan sitte ute med eller uten rødt i glasset :))) 

Bildene er tatt forrige onsdag,
dagen før himmelspretten, så da var det hvertfal lov :)


Jeg var så heldig å få mange pengegaver på min femtiårsdag...

Ørelappstolene med fotskammel og bord,
har jeg derfor kjøpt som en gave til meg selv av bursdagspenger...


Jeg kan sitte uforstyrret i solveggen, nyte solnedgangen,
og jeg kan sitte med beina høyt og glasset hevet om jeg ønsker det :)))


Så kjekt med instagram, det må jeg få lov å si...
Det var nemelig der jeg såg disse møblene :)

Nyskjerrig som jeg ble,
så måtte jeg jo spørre hvor dette settet var kjøpt.
Jeg fikk svar, jeg bor 5 minutter unna stedet, og vips så var jeg på vei hjem
med hagemøbler fra Coop OBS Bygg !!!


Jeg synes de er knallfine i herlig farge på både stol og puter !!
De er kjempegode å sitte i, og det er jo litt greit :)


Her skal jeg kose meg mye fremover,
og tenke på hvor heldig jeg er som har så fine folk rundt meg !!

Håper solen skinner hos deg !!


1 kommentar:

Takk for at du tittet innom ღ