torsdag 13. mars 2014

Det sunne og populære Steinalderbrødet

Det er på INSTAGRAM jeg har fått med meg denne oppskriften
på dette STEINALDERBRØDET...


Enklere brød enn dette finnes vel ikke !!
Ingrediensene veies og has oppi en bolle, og så rører du bare rundt til alt er blandet.


Smør eller bruk stekepapir i formen.
Hell røren i og sett den inn i den forvarmede ovnen.
50-60 minutter i ovnen og brødet er ferdig !!


Det er Tone med bloggen tonelerum.blogspot.no 
og på instagram som @TONEROSEHUSET som har delt denne oppskriften med meg :)


Da har jeg kost meg med nytrekt kaffe
og nysteikt Steinalderbrød med brunost på, til lunsj :))) 

DET SMAKTE UTROLIG GODT, SÅ PRØV DEG GJERNE PÅ DETTE DU OGSÅ !!

OBS: Jeg oppdaget at jeg har brukt hasselnøtter istede for solsikkefrø,
men det smakte meget godt selv om :))) Mye å tygge på :)))
Neste gang blir det som i oppskriften, 
med solsikkefrø !!



2 kommentarer:

  1. Det såg knallgodt ut og visst det er enkelt så kan eg og klare det Hihi:)når eg var liten så samla eg på oppskrifter og elska å lage mat men med åra så skjedde det noko så nå lager eg mat for eg må,kan jo hende det forandrer seg:))

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. I dag prøvde jeg også dette brødet, og det smakte godt;) Men du så tungt det var!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ