onsdag 14. november 2012

Formen er bra nå !!

Onsdag endelig, og kvelden for min del, byr på
Damenes Aften hos Byggmakker, Walde på Frekhaug :)
Gleder meg masse for å høre hva Kjersti Bergesen har å dele med oss !!
Og for å møte mange andre 
interiør og oppussingsglade damer :)



Jeg har vært litt utslått i dag, da kvelden i går avsluttet med 2 1/2 time med kraftig hjertebank :(
Med en puls på over 200 slag i minuttet over så lang tid, gjør en litt stressa...
Prøvde å legge meg godt under dyna, men følelsen av å bli kvalt
fikk meg ut i tv stua i en fei !!

Dette er noe jeg har vært plaget med siden ungdomsskolen, 
så da vet dere at dette ikke er nytt for meg :)))
Det som er nytt er at før varte disse annfallene i små minutter til kanskje borti en halv time,
mens nå er de skjeldnere, men varer en time ca hver gang.
Denne som kom i gårkveld tok kaka, og er den lengste jeg har hatt i voksen alder !!

Jaja... Formen er bra nå og så håper jeg det er leeenge til neste gang :)))

Ha en forrykende flott onsdag dere :)))
Her bøtter det ned på utsiden, og glad er jeg for at dette bare er regn og ikke snø :)))
Thihii... :)

3 kommentarer:

  1. Godt formen er bedre!!
    Enjoy kvelden, blir nok bra:)

    SvarSlett
  2. Så godt formen er bedre,det hørtes ikkje godt ut så det er godt du tar vare på deg sjølv!
    Kos deg masse i kveld,gleder meg til å høyre meir fra kvelden:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Stakkers deg!
    Min mor er plaget med akkurat det samme og hun er helt skutt
    når det er over! Tar på å ha slike plager!
    Take care og kos deg i kveld :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ