torsdag 30. august 2012

Da er også jeg eier av et cafè-sett !!

Litt god tyngde kan komme godt med når høststormene setter inn :)))


Min svigerinne og svoger har ganske make hus til oss,
og ved inngangspartiet deres har de et café-sett
med bord og 2 stoler i smijern, 
i fargen grønn...


Hver gang vi er på besøk, så tenker jeg at et sånt sett kunne også passet utenfor hos oss !!


På tirsdag var jeg en tur innom plantasjen etter et koselig besøk hos min tante
med strikking og mye skravling... Å så holder jeg på å lære henne litt om
fotoredigering i PhotoScape, som jeg tror hun liker :)))
Det går på frem kan en si :))) Sant tante M ?


På plantasjen stod jeg plutselig fremfor dette café-settet i smijern malt i hvitt !!!
Akkurat slik jeg hadde sett for meg at jeg ville ha, og gleden var stor
da settet var satt ned med nesten 500,- kr :) Så for 2/3 av prisen
ble dette herlige settet med meg hjem til vårt hus i nr 22 :)))


Nå venter jeg bare på en dag med mindre regn og vind, slik at jeg får dette settet ut
ved innganspartiet vårt !! Det passer sikkert inn andre steder også,
men det tar vi til våren igjen :)))

Enn så lenge, skal det få stå varm og tørt innendørs :))
 Jeg kan invitere mannen på kaffe, og late som vi er i Frankrike på en fransk fortaus cafè :)))

Bon appétit !!

Velkommen til nye følgere !!
Håper dere liker det jeg har å dele her inne :)

 

10 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)
    Det settet har mamma og dei og,det er så fint og dekorativt så skjønner godt at du kjøpte det med deg heim:)
    Håper det blir mange flotte høstdager til å nyte sola ute:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er kjempefint :) jeg kjøpte mitt på europris i sommer, veldig fornøyd med det :)

    SvarSlett
  3. Cafe settet er nydelig . Jeg er også på utsikk etter en sånn ? Hvis dere finner kan dere tips meg hvor ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg selger et akkurat likt sett for kr 2000,-

      Slett
    2. Pris kan diskuteres.

      Slett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Jeg selger et akkurat likt sett for kr 2000,-

    SvarSlett
  6. fortsatt til salgs?

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ